Bestellen

Reuze bedankt voor uw interesse en vertrouwen in WebReus.

Om uw bestelling snel en foutloos te verwerken, is het besteltraject verdeeld in 4 stappen.

Stap 1: Keuze van de gewenste domeinnaam en hostingpakket
Stap 2: Vastleggen van uw adresgegevens, bestaande klanten kunnen deze stap overslaan
Stap 3: Indien nodig kunt u afwijkende domeinnaamhouder gegevens invullen
Stap 4: Eventuele overige gegevens vastleggen en de bestelling bevestigen/afronden

U betaalt achteraf middels een factuur die wij u na de bevestiging van de bestelling per email toesturen. U heeft dus geen creditcard nodig.

Er zijn 4 soorten bestellingen.

Afhankelijk van uw bestelsoort kunt u een keuze maken uit de 4 soorten bestellingen.

1. Nieuw domein:
Als u een nieuwe domeinnaam wilt bestellen kiest u menu "BESTELPAGINA".
Tijdens het bestellen van de domeinen kunt u per domein een hostingpakket kiezen.

2. Domein verhuizen:
Als u een domeinnaam wilt verhuizen naar WebReus kiest u menu "BESTELPAGINA".
Tijdens het bestellen van de domeinen kiest u voor verhuizen en kunt u per domein een hostingpakket kiezen.

3. Upgraden:
Om een pakket te upgraden moet u eerst inloggen op de support pagina (support center)
Daarna kunt u via menu "BESTELPAGINA" uw domeinnaam intypen in veld "Kies domeinnaam voor bestelling" en dan wordt de optie upgraden geboden

3. webruimte:
Als u alleen een webruimte (alleen hosting) wilt bestellen voor een domein dat al (elders) onder uw beheer is kiest u voor webruimte.
Ga naar de pagina "BESTELPAGINA".

  • partners
  • partners
  • partners
  • partners
  • partners
  • partners
  • partners
  • partners